Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Friday, October 9, 2009

Tensennye Kna Kursus..

adoiiiii...tensen btol la... elok2 je pas rayer bole plak aku kene gi meeting 2 hari kat kay-el. Bayangkanla sabtu malam tu aku baru sampai umah dari kg pastuh Ahad petang tu dah kene gi kay-el meeting plak. Hishhh..takdok mood akh..huhu.. tp nak wat cane terpakselah kan. Dahlah kene gi ngan big bos..Timbalan Pengarah aku... Adoiii letih gue...

Mmg kalau bole tanak pegi aku tak pegi dah ni. Busan gler...mood nak kerja tadek lagi, maklumla baru pas syok rayer. Tp mujur gak aku g meeting..tau nape??sbbnye aku dpt jmpe ngan pren aku ms kt skolah..jaws n family...waaa sonok tuhh..lame gler dh kitorang xjmpe since pas reunion thn 2007 ritu lgsg xjmpe...

Sonok dpt jmpe adam yg bising mulutnye tuhh..xhenti2 ckp "lori sampah"...hehe lawakla si adam nih..pastu khyra yg cute nih plak ssah sgt nk senyum...hehe macam22...anyway thanks jaws n nuril sbb banje aku makan pizza...nanti kite jmpe agi ekk




kami mkn kt pizza..bess woo mkn free..hehe banje agi ekk

6 comments:

eriey said...

bestnyer geder2 nge jaws n family..jeles aku tgk!huhuh napok kurus jah jaws dlm gambr tuh..;-*

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

ala~ akk dtg kl xgtau
xjumpa wady pun

Mama Danish said...

eriy..tu arr bes,kalu eriy ado lg bes tau..jange jeles,nati kite set pastu bo geder2 same deh..meme jaws koho kuruh eriy

Mama Danish said...

wady,akak nk jmpe tp xtau nk kontek cane..lenkali kte jmpe deq ye..

Anonymous said...

haha lily update dulu drp ore..oklah sebab blog ni byk sgt doh srg labah2...haha..eriy....lily ape kurangnya, maintain slim pahtu makin comey..hihi

Mama Danish said...

amboii puji mlambung nih..nk suh ore banje plak ko??no hal nye..nati kite jupo plok deh..ho tu la..bnyk dooh doh tu srg..kna sapu dh skettu..haha..cpt jaws update,nk tgk pic

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio