Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Friday, October 30, 2009

Pe Pandang2??...

Arini aku xkeje..tau nape??hehe mane leh ckp..biarlah rahsia..

Aku sdikit poyo rini...sume tmpt aku g mesti brgaye ngan spek itamku iituu..smpai aku pasan ade org pandang2 aku..mesti dlm ati depa ckp.."amboi poyo nye minah nih, blagak tol"...lantak depa la nk ckp pe kan..ape yg penting...kerjasama..haha wonderpets

Ni la bbrapa aksi poyo ku wit my spek..




Sbnrnye depa sume xtau nape aku poyo rini..depa xtau btapa seksanye aku dsbalik spek ini..korang kalau tgk mesti ckp aku poyo gakkan..xpela korangni...smpai ati tol korang..sbnrnye bkn niatku nk brgaye ala artis gni...

Iskhhh...inila sbb sbnrnye..aku xnak berahsia lagikkk...jeng jeng...


ishh..aku sakit mata arr...cam pontianak harum siang malam aku nih..wakaka

***aku dapat mc arini..ekceli dr nk bg tiga ari tp sbb sok cuti so dpt shari jela mc..so korang dh tau nape sbbnye kan..jgn ckp aku poyo ekkk..doakan aku cpt sembuh tau...

p/s : Wat pengetahuan sume..aku jangkit dari danish nih..danish lak dpt dari skooll die...ni lah alkisahnye...danish dh ok tp mama yg masih merana lagikkk...

23 comments:

Anonymous said...

sakit mata kisah nye... cian lak. cepat2 baik

ONE ZABA said...

kena lari ni....boleh jangkit tu!!!

Suziey Ahmad said...

laaaaa siannya..hehe..tp vogue gk berkaca mata..ekeek:P

e.l.i.z.@ said...

lawa spek :-) siyènyo sakit mato.sy xpenah lg kenö.sakit dop?sero ganö ek?harap2 cepat baik ne..erk lamo keh jakit ko danish pulok keh huhu

eriey said...

siyess nyo ko lily...jauh sket dr danish tuu kan jakit pulok huhu..mg cpt sembuh..

Mama Danish said...

has..mekasih ek,doakan lily cpt baek tau

Mama Danish said...

one..biasenye yg nk lari tuh yg kna jangkit dulu..wakaka..nahh amik nihh

Mama Danish said...

suziey...skali skala vogue kan,kalau x segan gak nk buang tebiat gni...hehe

Mama Danish said...

sakit awok..mace nk trcabut mate nih..plg sakit mase nk tunduk..ekceli sy jangkit nga danish ni..die la pembawa nye..

Mama Danish said...

ho eriy sakit nih..ore jakit ngan danishla eriy..die pembawa virus nih..mujurla die dh ok nih..ore plak penyambung virus die..

♥ Darina Shower Scrub said...

alahai cian ko lily,
tkpe..biaq sakit mata asal bergaya..
leh ghitu..
moga2 cpt sembuh..
tu danish duk sebelah tkpe ker?tk jangkit ker? klau jangkit nnt sapa susah, mama danish jugak.. kihkihkih..:)

Rashid said...

uiss.. hehe.. padanlah. Bergaya bukan main lagi bila tengok 2 pic atas tu. Tapi rupanya ada faktornya..

Moga cepat sembuh mama danish..

cTmaRina said...

hahhahha!!! poyo sunggoh tajuk entry!! huhuhuh keras perot suko!

ehem...!!! sorry lily, bukan niat ku nak suko tapi nakal sunggoh! memey sekso sakit mato nih terik sampai urat kepalo tu.. jangey lupo titik ubat tuh.. 2-3 hari insyaAllah baik tu..(ewah ma0cey doktor pulok eh) elok jugok keno 2-2 mato sekali kalu tok nok keno tehey sakit sebeloh lagi... aku doa cepat sehat deh..

sowyy ek suko sunggoh ngat..

Mama Danish said...

tu arr zue,sian kt aku kan??haha biar sakit asal brgayekan??mekasih zue doakan aku,aku jangkit dari danish la nih..

Mama Danish said...

rashid..kalau xtgk pic bwh skali mesti sume dok kate poyo kan??hehe tp poyo ade sbb...

Mekasih rashid doakan mama danish..

Mama Danish said...

xpo marina..aku xmarahpn,tp meme sakit sgtla sakit mata nih,rase cm nak cabut jah mata aku nih kalu tunduk..ho titik ubat dhni tp merah gler lagi..

Mekasih deh doakan aku..

e.l.i.z.@ said...

oo jakit nge danish heheh..ok ah gitu gak..kiro possibility dnaish nk keno tu xdop doh la..

iyo dih..sero gitu..takutnyoo..sakit mato ni meme cara jangkitan dio tu, lagu tu je la dih.

Nasim said...
This comment has been removed by the author.
Mama Danish said...

eliza..ho awok jakit nga danish..kalu sore keno kompem 1 family kna..tu la awok..sakit sgt..nk tggu baek plok lmbt..

fazilina said...

salam...dah ok blum sakit mata u tu??? skali skala pakai sunnies cam artis apa salahnya kan...heheh..doa saya u mata u cepat baik k....

Mama Danish said...

Fzlna..alhamdulillah dh ok..mekasih ye doakan sy..hehe..ms ni la nk brgaye ala2 artis..kuikui

~寂寞~ said...

knp dgn mata puan??

Mama Danish said...

lisa..sy sakit mata aritu..u x pasan ke ms i masuk klas mata i merah??sib baik x jangkit kt uols sume...

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio