Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Tuesday, December 23, 2008

Day 2 - Walimatul Urus


pgni lewat kiteorg turun nk bekpes..sib baek smpt lg..aku survey2 dl.. erm ade nasi goreng,nasi lemak n mee goreng..aku amik nasi goreng ngan mee... tp aku xleh nk mkn nasi goreng die sbb die cmpur ngan udang kering... so aku mkn honeystar+susu jela...



pas bekpes b4 checkout aku ngan danish posing dl..saje jek kenangan kt cni...

ni dh nk naik blk..haha xkan trtipu lg...b4 tekan button jgn lupe insert kad dl...dh siap kemas sume brg..tgkla keadaan blk kiteorg..mesti pengsan house keeping nk kemas nanti..sabau jela ekk

Trip ke Raub-tempat kenduri


air panas dlm termos utk wat susu danish dh abis..so papa trpakse sggh petronas..isi mnyk smbl amik air panas..mase kiteorg nk stat gerak papa trpandang dunkin donut...erm elok gak gbeli sbb dari smlm lg danish dok mntk nk donut...bkn maen xcited lg danish nmpk donut..las2 bkn mkn pun..mama ngan papa yg trpakse prabiskan...




dh smpai kt tmpt kenduri..susah gak nk cari umah pengantin...kiteorg trlupe nk bwk kad kawin die..so gamble jela..dhla pelik name tmpt die..Kg Pamah Kulat...agak terkulat2 gak kiteorg cari umah pengantin tp las2 jmpe gak...kt Raub ni bnyk gak ade kawasan air terjun..lbh kurang 5min dari umah pengantin ade air terjun..member papa yg sekali dtg kenduri ajak join skali nk gtmpt air terjun tuh..

ni anak member papa yg ajak g air terjun tuh..beria danish suh aku pegang baby tuh..xrenti die dok cium baby..


ni lah air terjun Pulau Chekas...cantik gak tmpt die patutla ramai org yg dtg...beria aku cadang nk mandi..tp las2 papa ngan danish je yg layan..mama jd camerawoman jela..



amboii xsaba sggh aku nk gmasuk dlm air..



papa ngan danish ngah syok main air..kata papa air die sejuk gilerr..erm besnye kalau dpt main gak


3 comments:

eriey said...

sdap mandi air terjun sejukk..tp gakk letih jln jauh dih..hehe

mommy otai said...

danish pon cam cha ni..suko ke baby..ape lagi lili..hehehee

Mama Danish said...

ho la eriy..ore pn tringin sgt nk tujun tuh..

tu la kalu tgk baby jd gere sgt..supola ed tu pun...hehe

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio