Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Tuesday, December 23, 2008

Day 1 - Journey to kay-el


Ni bekpes kiteorg b4 gerak.. yummy.. spt biasela doa dulu b4 makan...kalau x bising plak si kecik ni..so dh kenyangni bo la truskan destinasi...


trip kiteorg amik mase lbh kurang 3jam lbh...cadang nk stay kt Selesa Hillhomes tp full plak..yela cuti2 sekolah ni mmgla...so kiteorg walk in jela...alhamdulillah dpt gak hotel kt ctu..Cititel Express kt Jalan Tar..aku suke sgtla..hehe pluang aku utk bersoping adalah cerah...



kiteorg dh checkin..ok gak sbb dpt gune rate gomen..murahla sket dpt..bilik kiteorg 0328..so kna naikla tingkat 3..dh msk dlm lif aku tekan no3...xsaba nk naik blk..tekan pnye tekan xnyala2 plak button lif ni...aiikk rosak ke..try no len pun xleh..xpela try lif sblh plak...masuk lif ke 2 jd cenggitu gak..aiikk pesal ni..skali papa terpasan rupenye kna insert kad dl kt lif tu kalau nk naik kt tgkt trtentu..securityla katekan..aku ingatkan hotel 5star je gni.. bo tahan gak canggih hotelni siap ade intenet wireless lgtu..

masuk je blk trus aku gcheck bathroom die..erm not bad..okla aku suke...danish plak spt biasela..terkam kt teponla..xsdarpn aku die dial ckp ngan operator..ish sib baek aku pasan..cpt2la aku cabut wayar tepon tuh..




rasenye dlm 10min je aku kt blk..hehe matlamat strusnye adalah paham2 jela...sggh kamdar..bli kain pasang..kaler pink..ade sale la..bess woooo..pastu aku sggh plak 1 kdai jubah..cantik2 sgt jubah die tp lupe plak nk snap..yela xcited sgt tgk..harga2 diepn bo tahanla mahalnye..hehe trsuke plak kt jubahni..harga die RM148..alamak mahalnye..jenuh gak aku mntk kurang..atlast dpt gak RM100...



nilah jubah yang aku beli tuh....kui..kui..




pastu destinasi kami seterusnye kt OneUtama...kiteorg kalau dtg keyell mesti xpnah mis dtg cni..aku gkt Eneos..cadang nk bli sport spring ngan spoiler...sport spring mahal gilerr arr..dkt 7ratus...spoiler plak ade tp kna order dl then dlm 2 3 ari baru dpt..mak aiii xkanla aku kna dtg blk nk amik..atlast xjd bli 2 2..hehe mujola kalau xmlayang duit aku...smentara mama ngan papa dok bz tgk menda alah tu, danish plak dok tgk bird kt ctu..okla kalau xmesti die bosan..



pastu kiteorg gcari adiah kawin...aku berkenan kt dinner set..cantik sgt..kaler itam nampak cam mahal sgt,,harga diepn xla mahal sgt..RM49.90 je..yg probnye ms nk byr...queue punyela pnjg..papa yg jd mangsa..lgpun aku pnat sgt cam nk pitam je...danish plak dok merengek2 mntk nk pensel..mslhnye ntah dh bape puluh batang pensel dh kt umah...aku wt xlayan je...cadang nk bli baju kt danish selai dua tp xde plak yg brkenan...sbnrnye ade tp sbb pnat sgt jd sume xlawa..erm len kali ek syg..mama xlarat dh..

dh dkt kul 10..kiteorg surrender dh..xlarat nk sggh mknpn..juz kol pizza suh anta kt blk...mase ordertu aku serah 100% kt papa..aku ngan danish ngah bersiram kt blk air...pas setel mandi tnye papa bape rege die...makk aiii sume RM61...mahalnye sape nk mkn byk2 gni...papa order piza thai seafood ngan chicken supreme(L),air 1 botol...(lupe aku nk amik gmbr)..hehe lapa sgtla katakan...

7 comments:

Unknown said...

seronoknya bercuti.
jubah tu cantik... padan dgn pemakainya. kalu kat KB mgkn blh dpt RM65 tu. butik kat sini ambik jubah kat jln tar jugak.

paling suka tgk danish baca doa, cute!

Mama Danish said...

yeke kakchik??bnykke jubah lawa2 kt butik tu??Sy mmg suke sgt soping jubah kakchik...hehe danish pnye doa ade 2 versi..versi pendek ngan panjang..ni sume die trpngaruh ngan cite upin&ipin

eriey said...

wahhh...sopping sakan mama danish..hikss..jeles..jeles..kuakua

n way comey jubah..nicee purple!!!

Anonymous said...

wah...bestnyo soping kat jln tar.
ore pon lo ni suko sgt color pink..

mommy otai said...

jubah tu size bapo lili..napok mace besar sket dih..

Mama Danish said...

hehe..kalu soping gak bes sgtla...window soping pn kiro okla..tu la jaws loni jd suko sgt kaler pink..eh farah jubah tu size 38..meme stail dio pjg gtu tp xcecah bwh sgtla..

e.l.i.z.@ said...

kalu mari kl lg,oyak la..buleh jupo =D

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio