Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Wednesday, December 31, 2008

Aku dapat award n Tag...

aku dapat award dari eriey..teke award pe??hehe award as pengomen trbanyak..ish at first xsangkela..aku siap tgk ruangan top komentar die..ish name aku bkn kt atas skali..rupe2nye aku ade 2 name kt ctu..kire campr, tolak,bahagi,darab...kuarla name aku as pemenang..

ish terharu sbnrnye dpt award ni..atleast ado ore hargai kito...aku sbnrnye meme xmiz jenguk blog ni..saing aku mase kt smach...hehe kalu ingat blk rase bes saat tu...kiteorg mase F1 n F2..bespren..hehe siap wt persatuan tuh...PBK...ingat lg dok???smpai kna pggl ko PPI sbb maroh kite wt gtu..pastu kitepn jd renggang...

award kedua..pengunjung setia..mmg aku xleh kalau xsggh kt blog ni..meme jd rutin aku..so eriey..suko saing nga eriey...hope persahabatan kite akan kekal smpai ble2



Cute Tag dari Ummi Eriey

cute tag ni aku dapat dari Eriey..thanks Eriey..Silela bace rule kt bwh tuh


1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih
penerima award seterusnya (anda di-tag).

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama
mereka di blog anda.

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang
menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog MAMA DANISH untuk
mendapatkan award anda".

tenkiu eriey sbb bg tag kt i...u ni saing i sjak dari sekoloh lg..haha ma i pggl u 'budak tiak'..tau nape??sbb mase ma i dtg melawat i kt sekolah,kbtulan ma u pn dtg gak..rasenye 2 3 kali gak kbtulan..tiap kali kbtulan tu sokmo ma i napok u tiak..hehe secara xsngaja name tu lekat kt u..4 ur information sampai la ni tau...

10 fakta/hobi pasal aku....erm pe die ekk,,

1. aku ni suke sgt soping..ish meme xlehla kalu gjale mesti soping..window sopingpn jdla

2. terlalu syg pd anakanda tercinta..Muhammad Danish Irfan

3. Sangatla bekeng...hehe sokmo student kna jerkah

4. Pantang tgk jubah, blaus n kain pasang
...hehe trsangatla suko kt menda alahtu

5. sensitif dan mudah tersentuh ati...tgk cite2 sedey..kompem meleleh airmata

6. Keras ati n keras kepala...pendek kate ati batu n kepala batu (hehe suko make jambu batu)

7. Terlalu syg kt family(ma ayah..n adik badik)pantang dgr ore kutuk

8. Mudah sian tgk kt ore2 tua..sjak kcil lg xleh sgt kalu tgk ore ssah..mesti pasang angan2 nk tulun oretu kalu aku kaye nanti..hehe

9. Manje orangnye..sokmo nk dibelai n dipujuk rayu

10. Susah nk lafazkan ungkapan maaf..ego kot..ish xbaekla

tu jela..fenin dh pale ni dok pk pe aku nk tulis...alamak nk pk sape plak aku nk bg nih...kan trkena org yg same plak..ish rasenye xcukup 10..sori ek..aku dh xikut rules...so dgn banggenye aku nk bg award ni kt...hehe

Nor amalina
zue
izan
kakchik
Dr. Siddiq
Tawakkil

kepada kengkawan aku kt atas..slamat menjawab task yg dbagi..saje suke2..nk eratkan lg persahabatan kite..gud luck

8 comments:

eriey said...

uwaaaaa..malunyer..pecoh lubang brehi triokk..manjo wes sero..!muahuahua

ho tringat lg ko PBK...isskk mcm2 la zmn kecik2 dlu gakk..x matured tul..hiksss

e.l.i.z.@ said...

awok tuh...bestnyo blog awok
sy br nk berjinak nge blog hehhe
btw, happy new year!

Mama Danish said...

tu la eriy..mcm2 deh..meme xleh nk lupe sumee tuh

Mama Danish said...

eliza..mehla jenguk blog sy sokmo..nati bo kite cite mcm2

Unknown said...

laaaa.... kakchik pun kena tag juga ke?

Mama Danish said...

ak'ah..lupe nk gtau kchik..sib baik kchik sggh blog lily...

izanireni said...

eh..kena tag rupanye. tak perasan lak

Mama Danish said...

ak'ah izan...jangan lupe ek wat tau..hehe

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio