Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Thursday, November 27, 2008

Hari Q

arini ade program kt poli..Hari Kualiti..programni mmg jadi acara tahunan untuk politeknik...mase nila gak ade anugerah untuk staf n ade pertandingan yang telah dianjurkan oleh unit kualiti...haa barisan yg duduk kat atas tu kire org2 besar kt poli la...aku org2 kecikni dok kt bawah2 jela..hehe...tema utk Hari Q ni tradisional melayu pastu sume kna pakai kaler biru...yg otai2 tuh hentam je pakai kaler pe pun...sbb dh tema tradisionalso kitaorg sume kna duduk bersila...fuiyyoo ayu dan sopan gtu...



ni la kad jemputan utk Hari Q..kt blkg tuh ade tentatif ngan nombor cabutan bertuah..hehe no bertuah aku 34 dan 1 lg 9(tu nombor bos aku pnye)aku tlg pgangkan...namenye nombor bertuah tp xpnah pun aku dapat..huhu sdih plak...seingat aku skali je seumur idup aku dpt cabutan bertuah...mase tu aku ngah preggie..erm mgkn rezeki danish masetu kan....xpela lain kali la plak aku bertuah..hopefully...

haha...programni start kul 10..xsempat aku nk kuar bekfas...makaii...lapanye nk tggu mkn tghr..ish pdih prot aku ni...aku dh xtentu arah rasenye..pandang kiri pandg kanan...haa aku nampak sorg mmber aku tuh ngah mkn beskut...pe lg mntkla sket...jdla atleast bo gak wt alas prot kosong aku nih...haaa kt atas tula plastik biskut yg aku dh mlantak td..hehe mekasih ek

maseni program ngah brlangsung...sempat lg posing kt blkg..hehe..ni la akak manis n adik manis kt poli aku..name die kak syida n mala...dieorg xsame jabatan ngan aku..tp aku slalu brurusan ngan dieorg...kak syida ni suke sgt kol aku...nape ek??mgkn die admirer kt aku kot...hehe prasan padahal akakni keje kt library...tau nape die slalu kol aku??sbbnye aku slalu lmbt anta buku yg aku pinjam...hehe sori kak syida n mala..saje jek wat gtu sbb nk brmanje ngan akak n mala...dieorg ni baek sgt tau...aku suke kawan ngan dieorg...lembut n manis orgnye...


haa ni pose pas dh abis program...tgk tu mala..siap tunjuk plak yg die dpt...hehe kami bertiga dapat adiah arini tau...





nila sijil ngan adiah2 yg aku dpt arini..hehe aku dpt Anugerah Khidmat Cemerlang...cemerlangke???erm xtaula aku...utk anugerah ni aku dpt plak je...pastu 1 lg adiah aku dpt termos...hehe adiah utk soalan kuiz...utk kuiz PQ bace soalan pastu sape yg tau jawapan berebutla angkat tgn...

9 comments:

eriey said...

congrate lily..dh dpt khidmat cemerlang yer..xnk buat kesyukuran ke?hehe keno ajak ku retek ahaks..

Mama Danish said...

haha...dokla smpai wt kenduri..ala anugerah biase jahni eriy..hehe nati kalu aku wt knduri kompem aku ajak sume saing2 aku...

Anonymous said...

huiiihh buleh anugerah pekerja cemerlang tuh..ganazz mu..acu buwi tey tips2 pekerja cemerlang nih..renung2kan ..selamat beramal..

Ambo said...
This comment has been removed by the author.
Ambo said...

Hello Bro..Opss Bro untuk lelaki, untuk perempuan Bra kot.. Beleh mitok tulun passing no hp KJ Bra tak ?? Si Bro Shahril *Saleem*.. lamo benar lost contact ngey abey angkat kawe tu...

Mama Danish said...

haha cemerlang ko aku ni???lawokla mu ni da..aku rase aku la paling malas skali..huahua

Mama Danish said...

ado ke pggl aku ni bro..xsesuai la...syahril tu abe angkat demo ko???ho amik no dio nih...0139714592..

eriey said...

ok tuh..kalu rajing bleh la cemerlang..aku x tau ler bilo nk dpt..malas hangit hahaha pepom thniah lily..ku tumpang gumbira...

mommy otai said...

congrat my besfren..

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio