Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Saturday, November 22, 2008

Bawak Danish gkinik...

Jumaat smlm sblm aku gkeje aku bwk danish gkinik...b4 tu aku gpunch dulu..pastu baru blk umah..smpai kt umah tgk papa dh siapkan danish...hehe smpt lg aku ngan danish posing sblm gkinik..sbnrnye aku risau tgk danish ni...ptg kamis aku g amik danish kt taska..trkjut tgk ntah baju sape die pakai,cekgu ct cite danish asyik muntah je..makan pun xnak..ish risaula plak..smpai je kt umah die mntk air masak pas mnom air masak trus je die muntah plak...sian tgk die cm xbrmaya je..mlm tu die asyik ckp nk muntah je...aku pun xpasan kul bape die kjutkan aku gtau nk muntah...aku pn xpasti nape danish jd gni..ekceli 2 hari lps aku tukar susu lain kt danish..asalnye enfagrow..aku try tukar dugro sbb kt cni stok enfagrow susah nak dapat...ingatkan danish xtaula aku tukar susu..die siap tnye aku lg

danish: mama ni susu ape??

danish : susu baru ke mama??
mama: alamak ingatkan die xtau..rupenye die dpt taula aku dh tukar susu lain...so dgn
selamba aku jawab..ak'ah mama belikan susu baru wat danish
danish: xnakla mama..xsedap( padahal smpt gak die isap susu tu mase nk tdo)..hehe
mama: ish ish anak aku ni cerdik tol..

aku bukan pe..susu enfagrow kt cni yg 650g harga rm36 sekotak..compare ngan dugro 650g baru je rm15.90...danish plak isap susu bukan main kerap lg..sekotak tu dlm 2 3 ari jek...ish parok gakla...erm berbalik pd citer aku nk g kinik tuhh...aku xtau nape die muntah2 ngan berak2...mgkn sbb aku tukar susu or sbb cacing..aku xtaula...jmpe je doktor aku citer la sume mslh danish..yg geramnye Dr.Blues tu ckp xde pape..die ckp danish nk demam je..ish cam xcaye je...padahal dulu pnah gak danish jd gni..mase kt kg..aku bwk gkinik Dr. kt kg ckp sbb cacing...tu yg aku konpius...erm...sbb sian sgt kt danish aku x anta la die g taska..so die stay je ngan papa kt cc..hope sgt danish sehat spt dulu2...

8 comments:

mommy otai said...

sian kat boy ni..ermm tak tau la psl ape ek lili..hrap die cpt2 sihat..sian kat danish

Mama Danish said...

tu arr farah...sian sgt tgk...

mommy otai said...

tapi jubah tu cunn laa..hekkhekk

Anonymous said...

siannye danish :( cepat sembuh deh danish!

eriey said...

danish muntah yer..ko lily pegnen ???hehe pndai2 je aku nih haha

Mama Danish said...

ado ke danish mutoh mama dio pregnen...mslhnyo loni ore tgh bendero meroh la eriy..huahua

Mama Danish said...

thanks wt mommy ngan ummi2 yg caring pasal danish...muaahhhsss syg u all sume

Ambo said...

Anok ambo minum sustagen junior vanila..gilir² dengan Nespray. Minum 10 botol sehari..sekali buat 7 auns..

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio