Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Saturday, November 8, 2008

G Pasar...Then kt CC Papa

Erm sian sgt kt anak mama...meh mama pujuk sket..ni dh stop ym ngan mommy farah...ngah tggu papa kemas2 nak tutup kedai...sambil papa dok kemas nak tutup sempat suh die amik pic kitaorg..hehe thanks

Sian danish dh ngantok ni...mama xlayan die..haha asyik dok ym ngan mommy farah...nasib baik die xngamuk..ni papa amik pic die..

Arini ade pasar...biasela kitaorg suke sgt tlg meramaikan pasar cni...tp td ujan renyaila..xbes gak jln dale ujan2 gtu...aku gtgk jubah tp xdok yg lawa..tp aku try bli tudung yg style ekin mawi tu pakai..erm xtaula sesuai ke x ngan muka aku...kalu muka bujur sireh lawala..aku ni dhla muka bulat..erm try jela dulu...aku bli kaler ijau..lupa nk amik gamba plak..nk try pakai ngan jubah tudung tu...kalau ok bo la try bli kaler lain plak...td kt pasar bli makanan pe ek...utk danish bli nasi ayam.,utk aku ngan nasim bli burger pastu bli kopok lekor,murtabak...pas bli trus g cc..mkn kt ctu jek...ni ngah suap nasi ayam ko danish...bukan main bnyk lg lauk tp danish makan nasi ngan sup jela..tu pn pujuk makan sambil layan cite upin&ipin..haha sempat lg posing tuh..
ni papa kandid gambar mama ngan suap nasi ko danish...trpaksela mama dok melayan gak si danish ni...nanti kang xnak makan plak..


1 comments:

mommy otai said...

erm best tuu..nasi ayam peberet cha jgkk..nnt dtg paka lagi..mommy bawak mkn nsi aym paling best seantero dunia..hehee

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio