Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Saturday, June 27, 2009

Pagi Isnin Yang Indah

Ni sbnrnye cite 2mggu lps..ari isnin yg smmgnye indah..nape ekk??yela of kosla indah..aku nk blk kg...huhu..tp en hubby xikut aku blk..die akan blk kemudiannye...so kami bertiga ( aku,danish n adeq aku from jb ) jela yg chowww lu..yg drivenye of kosla adeq aku...dr jb die naik bus..aku xkasi die bwk keta sbb aku nk suh die drive keta aku...plan asal nk gerak awal pg..tp en driver plak tlajak tdo sampai kul sepoloh..so pg xdela awal sgt..huhu nk menjelang tghr gakla..xkesahpn..janji aku dpt blk kg ...yabedabedu...bessss woooo


ni la muke ceria aku ngan danish sbb dapat blk kg...

6 comments:

Anonymous said...

wajah ceria jer ....

Mama Danish said...

fariena-nk blk kg ceriala..tp nk blk cni plak muke cam asam keping..huahua

Anonymous said...

bestnye balik kg... lg 2 minggu kami pun nk blk kg gak ni...sister bertunang..

dayana said...

ark...adakah aku mengomen di sini?

hik2...sila add my blog to ur list okeh..x nampak pun hu3..

Mama Danish said...

has..bes kan blk kg??rasenye cam jap jek dok kg..oh yeke??sampaikan salam tahniah wt adeq has ekk

Mama Danish said...

opppssss..yeke??cane leh aku trlupe??hehe mntak ampun deh..skrg gak aku link..huahua

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio