Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Friday, June 26, 2009

Memang Sah Dia...

Haha...tak ku sangka petang sabtu yang indah aritu..2 ari b4 aku blk kg..aku telah bertemu ngan sahabat baru kt alam maya nih...huhu 'erin da pink heart' a.k.a Mama Eisya...Mmg arini dlm sejarahla..yela kirenye 1st time dpt jmpe kwn blogger...mntk2 pasni dpt jmpe kwn blogger yg len plak akhh...


Ptg tu mmg agak lambat gakla aku g pasar sabtu...rasenye nk dkat maghrib kot..mmg ekspress pnye sopingla..hehe aderke soping kt pasar jek..mane klass kan??akhh lantakla...yg ptg mmg rutin aku g pasar sabtu tu..walau xde pe nk bli pn...okla brbalik pada citer erin td..

Dh sampai kt pasar..turun jek dari keta en.nasim...aku tgk sorang awek nih..eh macam aku knal jek minah nih??sape ekk??dgn spantas kilat DHA yg ade kt otak aku pn brfungsi..almaklumlah kecik2 dulu aku ni mnom susu enfagrow..haha ke lain plak aku nih...so ngan over konfidennye aku pn tgurla aweks nih ( dalam ati kalau trsilap kang aku dh ready ngn jawapannye )..

so ni lah dialog yg aku copy n paste dari blog 'Da pink heart'...ala dialog yg slalu diulang2 oleh mr jep ( erin nye hb )


sweet mama: erin kan?
eRin: Lily?
hehehe Lily dah jumpa Erin ~ Mama Eisya yang cute tu walau masyammm2 n muke kepenatan tuh..hehe


pas dh kompem kiteorg sembangla jap..smpt gakla posing..yela nk wat bukti kt uolss..nanti aku citer kang xde org nk caye plak..so ni lah buktinye,hhehe..nice to meet u erin..hope to see u again ya..

18 comments:

Lisa717 said...

heheheh~~~
so sweet both of you with ur kids!!!

AkMa said...

wahhh bestnye jumpe member alam maya..hehheeh..

Anonymous said...

bestkan jumpa member blog nie...biasa komen2 jer kat blog

eRiNsZ said...

akan ku copet gambar yang berbau itew..
best kan lily walopon skejap. nt kter borak lelamer taw..

Su said...

moral this story : sila 'tempek' gamba anda bebanyak di blog. ini memudahkan proses 'pengecaman' . hahaha
nk jumpa jugak ! <-- ayat jeles. hohoho

ONE ZABA said...

semakin ramai dah aku dapat jumpa...

Unknown said...

salam lily. apa khabar ya? dah lama rasanya kakchik tak tegur lily, maaf deh, sibuk ke sana ke mari baru hari ni ada masa nak jalan2. wah.... bestnya dapat TERJUMPA erin. baru tadi kakchik singgah di blog dia tp tak baca plk entri sblm ni yg cerita pasal jumpa lily ni. comel2 kalian berdua, hehe. ada gambar tu, sudah terbukti la kan.

aleasofea said...

ly..mung duk pahang dok? ko aku salah ek? mu duk mana ek sebenarnya..

takut2 aku salah g leh la singgah2 umah mu..

Mama Danish said...

lisa...mmg sweet sesgt..hope sgt dpt jmpe lisa plak pasni

Mama Danish said...

akma..nanti kite plan jmpe plak ek..

Mama Danish said...

fariena..yela b4 ni biase sembang xtgk muke..laen sgt rasenye kalau dpt sembang bo brtentang mate..huhu

Mama Danish said...

erin..copet jgn xcopet..hehe yg masyam tu xpenting dh..yg sweet sgt sbb kiter dpt jmpe..nanti kiter jmpe lgik sembang lelame ek..

Mama Danish said...

shu..meh kite pakat tempek gamba...mengelakkan dari trsilap tgur org..hehe..jom kiter plak wat2 trjumpe

Mama Danish said...

one..bes r dh jmpe ramai org..kiter baru jmpe sorang jek..

Mama Danish said...

salam kakchik..mekasih sudi sggh..xpe lily paham kakchik bz..lilypn bz gak..xdan nk sggh umah kakchik..tu arr kakchik bes sgt dpt jmpe kwn2 blogger nih..hopefully nanti trjmpe kakchik plak ye

Mama Danish said...

linda aku meme dok pahang..muadzam,kalu mung nk blk johor meme lalu muadzam la..kalu sapa cni mung helo ko aku la..bo sggh teratak buruk aku..hehe

Anonymous said...

mesti x sangka dpt jumpa . unplanned x tuh..sure terkejut..

Mama Danish said...

has..tu arr,tp yg unplanned tu la yg bes..ble nk jmpe has plak ni??

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio