Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Sunday, May 17, 2009

Blazer dah siap..

Smlm aku gi Kuantan nak gi amik blazer aku yng aku tempah 3 minggu lepas. Memula cdng nak amik ari Ahad tp tutup plak ari Ahad. So aku gi lah smlm. Awal pagi lagi aku gi, sbb tanak lama2 pun sbb pastu aku nak gi servis kete aku.


Sampai kuantan kul 10.45, kedai tu bukak pukul 11.00 pagi. So, aku round2 jap dlm kompleks teruntum nih.Takde mende sgt, lgpun kedai2 baru start nak buka.


Waktu kedai ni sikit lagi nak buka. So aku tunggu jek jap kat luar. Sampai jek tokei aku nak serangggg...ahaha..


Sempat lagi berposing depan kedai Oscar nih sambl nunggu tokei dia bukak kedai. Ginilah muka Danish kalau bergambo skang nih, suke sgt wat muke pelik2....


Skang ni kitorang dah duk dalam kedai. Kitorang lah pelnggn pertama arituh. Lihatlah mukaku yang ceria tak sabar nak try blazer...


Mana baju mama?


Amoi ni ngah carik mane satu blazer aku...jeng jeng jeng suspen..


Nilah blazer aku..huhu. Time ni aku tak try skirt di lagik. Cina tu kuarkan terus jek aku sauk..jakun punyer pasal first time ade blazer sndirik..wakakaka.


Ni baru try betol2 dpn cermin ngan skirt sekali. Ok tak?


Sesi kemuncak anugerah Oscar....dan pemenangnye ialah... Opss ni sesi membayarlah apa lagi. Aritu dah bayar deposit separuh, ni kene bayo separuh lagik..huhu..


Bergerak meninggalkan Oscar. Byeee Oscar!!...tenkiu..


Sempat posing kat luar kedai lagik. Tapi paling hebat lihatlah gaya anak teruna ku disebelah? Gaya apa pun aku tatau. Pas blah dari sini aku pun bergegas gi pusat servis nak servis kete.

Mujurlah time aku sampai pusat servis tuh tak ramai lagi org servis...so aku dpt terus tanpa Q.


Kat cni aku tak amik gambo sgt sbb aku duk dalam bilik rehat. Aduss bestnyer cam nak tertdo. Danish plak duk layan maenan dalam tuh. Papa Danish plak ngah menyibukkan diri nengok org menyervis. Kat situ tak lama sebab aku servis minor jek.

Selesai jek dari cni kitorang pun gi memerut. Memula cdng nak memerut kat Sara Thai tapi alahmak lom bukak lagi la. Aiseh mommy farah cane nih, tak nah lagi mkn ctu nih. Maleh nak nunggu punyer pasal kitorang gi memerut kat pizza hut jek.

Sekali kat pizza hut punyerlah ramai org...tp belasah jeklah tatau dah nak g mkn mane. Kat pizza hut agak lama gak sebab nak tunggu pizza tuh sampai...abis sup ngn air aku..huk ala punyalah lambat dek kerana ramai org tuh. Gambo tadek. Pas selesai memerut kitorang pusing2 jap n then blah balek umah. Tatau nak gi mane pun..mmg just bajek nak amek baju n servis kete jek.

14 comments:

Anonymous said...

wahh.. monday nih pn lily leh berblazer baru la..nice cutting la n suit u

mommy otai said...

lahaii tk dpt lagi mkn sara thai ekk...ke cuti ritu..bese kul 12 dh bukak la..tkpe lili..next time deh..tk pon kite buke pose sama2 nnt..insyaallah

Mama Danish said...

has-hehe nampak gaye bau kdai la nanti..blazer barula katekan

mommy-tu la,2x dh ore g sara thai sokmo xleh n try lagikk..tnye doh die kate bukak kol 1..mase tuh dkat nk kol 1 tp kna tggu kol 1 gak..hampeh tol..ok nati bule posa ni la..insyaallah

ONE ZABA said...

esok mesti hujan...ada org pakai baju bau kedai.

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

wah nice blazzer

Unknown said...

wah, cantik la suit lily tu. kakchik pun ada sepasang warna coklat tua. nampak smart je, teringat zaman jadi debater dulu, pakai macam tu kan.

Mama Danish said...

One-wakaka..ujan ker??sonoknye baju baru..xcited laaaa..lalalala

Tengku johari-tenkiu..xcited b4 ni ade event akak rembat org pnye jek..haha

eriey said...

tahniah dh dpt blezer bru..koho comey laa mama lily pekene blezer bru nih..ore pon x bli lg wo skali nge kain tuh..nk bli jugokk eh..comey jah..hikhik wo ade tu bli jer dekat first lady yg dh siap..

Mama Danish said...

eriy-tahniah ko??haha mace mene anugerah gapo jah..ore xdok blzer lagik eriy..b4 ni saut wok ore jah..ni baru smpai seru nk wat..lawok deh

e.l.i.z.@ said...

wahh siap doh! =D
lawa²...
sy g beli gok haitu wok ekekke
tp beli hop brand Padini jah..kebetulan ado sale kt sogo..rembat selai =)

Suziey Ahmad said...

waaa ade event ape tuh siap blazer bagai..nice la..

Mama Danish said...

eliza-siap doh..okla kalu tol2 muat ngan body awok..ni br ado wok sndiri..wat malu jah..hehe

suziey-xde event pape..saje wat..tp kalau nk suh pakai ms gathe bo gak..huhu..blazer baru la katekan...

Anonymous said...

Lily,
huhu memerut tu kalau org johor maksod dio b_ _ _ k la :D

Mama Danish said...

Yah-orepn xtau mksud die gapo jaws...hehe ekceli n3 tuh nasim wok tulis..eh gapo maksud memerut tuh??haha...

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio