Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Friday, May 15, 2009

Alhamdulillah...Finally

Alhamdulillah..tepat pukul 2.20pm aku berjaya memarking n mengkeyin sume mrkh2 pelajar...jap lg bo la aku tampal kt notice board kt luar...atleast bo la dieorg tgk..huhu..overal carrymark dieorg sume okla..haaa untung dpt pensyarah cam aku nih...bg je markah xberkire tau...hahaha..masuk bakul angkat sndirik..bis tu sape nk tlg angkatkan???Pasni bo la aku kosentret wat keje lain plak..nexweek stat marking paper final plak...

Ni la carrymark utk kedua-dua kelas yg aku ajar...epi sangat sbb highest carrymark student aku utk kelas yg 1st 92 n kelas 2nd 91...waaa kalau wt final tol2 kompem dpt A ni..xsia2 aii ajar korang tau...


Banggela KPI aku nk siapkan arini trcapai..Yg ni aku kna anta kt bos

Yg ni plak aku nk tampal kt noticeboard..

11 comments:

Suziey Ahmad said...

waa sukses sukses...ckp bahasa indon tau..ekekek:D

mommy otai said...

ahaaa...lps ni update blog tau..dh rindu dahh dgn karya2 puan lily tauu

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

wah bagusnya lecturer yg baik......kalu la dirimu lecturer ku
alangkah indahnya hidup

dayana said...

uwah den pun ngah check soklan bebudak skul den ni ha..weekend ni kena membizikan diri ler nampak gayanyer..

Unknown said...

seronok la kalau dpt pensyarah macam ni, mai la lily balik kb ngaja kat oum, hehehe. TAHNIAH! sebab dah berjaya selesaikan satu keje yang penting. pensyarah yang baik insya-Allah akan menhasilkan pelajar yang baik juga.

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

lupa lak selamat hari guru
hahahaha
walaupun pensyarah tp sama gak kan?hehehe

♥ Darina Shower Scrub said...

selamat hari pengajar to Lily.. Pas ni kasi murah lai markah final student2 tu..sian dorg..hehehe...

da said...

selamat hari lecturer ko mu Lily!

Mama Danish said...

suziey-yahh sukses bu...suke bangat..

mommy-insyaallah mommy tp keje laen menimbun lg nih..huhu..mau nolong??

tengku johari-baikke??hehe...jom la kalau nk jd studnt akak..amatla dialu-alukan...haha tp jgn nyesal..n thanks sbb wish kt akak..pensyarah same je ngan cekgu..

dayana-chayookk chayook..ku memahami penderitaanmu

kakchik-ade kosong ke kt OUM tu kakchik..uwaaa nk la kelik ctu..besnye..alhamdulillah dpt selesaikan 1 keje yg penting n moga2 sume student berjaya..

zue-mekasih..aku dh kasi yg paling murah tu..

da-mekasih bnyk2..

unwanted said...

hai akak..pensyarah kat uni mane ni???hehe...selamat hari guru..wlaupun lmbt 1 hari...still ok..hehe =)

unwanted said...
This comment has been removed by the author.
 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio