Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Wednesday, April 22, 2009

Konvokesyen Politeknik..

Ari sabtu lepas aku xdapat nk rilek kt umah..huhu ade event arr.. konvo student..aku plak kna jadi AJK Raptai..keje aku jadi pemandu graduan..haha glemer seyy...epi sgt dpt jmpe ngan xstudent aku..bangga sgt anak didik aku dh brjaye..hehe xsia2la usaha mak slame ni tau nyah...

ni la antara org2 penting kt poli aku..yg tgh tu VVIP..En Azizi, pengarah bahagian Penilaian...besnye kalau 1 ari nanti aku plak yg dijemput jd VVVVIP...hehe berangan


ni perarakan masuk dewan..comey2 gtu yg bawak bunga telur tuh...student tuh..mekap mak aiii kalah pensyarah tu

ni la keadaan dewan mase tuh...antara tetamu yg hadir mase tuh

Aku ngan ustaz badrul..kunun2 bzla mase tuh..hehe


ni member2 se AJK ngan aku...sempat lg posing...


Mak aii moncongnye mulut sapo tuh..kuikui..


ni la student cemerlang kali nih...tahniah..mesti bangga parent die tu kan...besnye kalau 1 ari nanti aku plak yg akan naik stage utk anak2 aku yg cemerlang plak...insyaallah aku pasti akan merasai saat tuh...


ni lah antara student2 aku yg telah berjaya..syabas betey...bangga aku...dan ade gak antara dieorg ni yg dh berjaya kawin...waaaaa...tahniah gakla..huhu

8 comments:

Anonymous said...

wahh..meriah nye..igt lak zaman konvo dulu2..sweet memory..lps segala beban bila naik ambik skroll..

Mama Danish said...

honey-tu la...kalu ingat blk beskan??pastu puas ati ble nmpk muke epi mak ayah kite bli dieorg tgk kiter naik stage amik skroll...

Anonymous said...

haha..berjaya kawin tu :)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Ambo said...

Ohhh En.Azizi ku..my idol

cTmaRina said...

mak aih.. kembang lecturer anok-anok dapat scroll... lily mu nok makeup vouge2 kena ar contact aku heheheh!!! mu tok makeup muncung seksi gop weh

zuhdi said...

wahh!!
rasa macam nak gi pulak konvo itu..
hehehe..

DaKMuO said...

Salam..

wahahaha.. saya antara org2 yg berada dlm gambo tu..

ngeh ngeh ngeh.. kembang idop skejap :D

mekacih cik lily.. manyak beri ilmu kat kami2 sume.. :)

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio