Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Monday, January 26, 2009

Trauma...

En3 ni tambahan dari en3 yg aku post b4 nih..huhu trauma sgt kalau diingat balik..smlm aku ade bilang aku soping kt eastcoast mall kan???aku xdela tnjk pe die yg aku bli..ala paham2 jela..."inner beauty"...hehe...mase aku dok test menda alah tu..aku dgr papa dok jerit2 kt luar die bli spek power ranger kt danish...dh abih aku try sbb xcited sgt nk tgk hero kesayangan bergaya ngan spek barunye trus aku kuar dari fitting room tanpa memikirkan mase dpn..trus je kiteorg gkat kaunter nk bayarla katekan...masetu baru aku sdar hbagku...."Ya Allah mane hbag mama nih"?gelabah aku mencari..."Masyaallah trtggl dalam fitting room"...pe lg papa ngan tenaga super power trus brtindak cam power ranger nk gselamatkan hbag aku..hehe trgelak gak aku..trgolek die kt lantai sbb lantai licin...ish xbaek tolla aku nih..smpt gelak lg...aku xdpt nk byg sgt kalaula hbag aku tuh xdpt papa nk selamatkan..jap aku nk ingat pe yg ade dlm hbag tuh: Enset 2 bijik, Kamera digital ,duit xbanyak dalam RM250 jek

ni jela antara brg2 yg utama..Alhamdulillah rezeki aku ade lg...tp aku xdpt nk bygla kalau dh xde rezeki aku..mau gle aku dbuatnye...yg penting aku nk ingatkan pd u all sume juge pd aku skalila...ati2 la dijalan raya..ehh pe kaitan plak..ati2la mase bersoping...ingat org2 yg trsyg n brg2 yg trsyg...

0 comments:

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio