Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Friday, January 16, 2009

Explorace...MSK



Ths week student baru mendaftar..so trpaksela wt mggu suai kenal(MSK)...aku plak kna jd AJK LDK...ala utk latihan dlm kump la...aku lupe plaknk snap aktiviti2 dieorg b4 ni...xplorace ni kirenye las aktiviti dieorg la...

aku ditugaskan utk jage checkpoint 2 ngan 4...utk checkpoint 2 dak2 tu kna baling bola masuk dlm gelung tayar..fuhhh susah gak tuh..b4 dak2 tu smpaikiteorg try dl baling..hehe aku baling xde satu pn yg masuk gelung...



ni plak student ngan member 1 opis aku..pnat tggu student smpai kt checkpoint kiteorg...layanla dulu jongkang jongket tuh..kempunan nk maenla katekan..



haa..ni team student dh smpai..jenuh gak dieorg nk kna masukkan 12 biji bola dlm gelung tuh..sian plak aku tgk dieorg penat...nk dpt klu dari aku knala susah dulu..hehe biasela tuh...klu yg dieorg dpt "ish rambut dh panjangla..nk ggunting rambutla jap"...arahan tu sbnrnye nk suh dieorg gkt bazar..klu diekdai gunting rambut..sbb kt bazar ade kdai gunting rambut..then kt bazar nanti dieorg kna cari kdai member aku pastu tlg cuci kdai tuh..ish ish sian sggh




amboi bkn maen lg aim nk bg bola masuk dlm gelung tuh...




ni plak checkpoint ke4...haha dieorg kna nyanyi lagu politeknik dpn bank nasional..dhla org ngah ramai mase nih..sume org tgk...tp aku tgk dak2ni wt xkesah jek..aku plak yg segan..huhu

6 comments:

eriey said...

ooowhh..ade suai kenal..ptt ler BZ ssgt..hehe tp lam gmbr tuu,mn satu gmbr mu lily?puas ku menilik..ko tak dop...uwaaaaa

Mama Danish said...

aku tuke amik gambarla..sume tuh studentla..hehe xkanla aku nk g tulun nyanyi skali ngan dieorg???hehe kang sume pakat mai amik autograph aku plok...

mommy otai said...

nape tk amik gmbo puan lili..waaaa...nk tgk etekkk..hehee...

Unknown said...

tentu seronok minggu suai kenal diorang sb dpt main explorace.

Mama Danish said...

mommy-xdan nk amikla..lgpn ore xbwk kamera..amiktu pun gune nset jah..hehe smuladeh

Mama Danish said...

sronok tu mmg sronokla kakchik tp pnat sketla..hehe ade gak yg nangis..kiteorg byk wt aktiviti yg psiko student..

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio