Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Thursday, February 11, 2010

Raye..Raye......Balik Kampung

Ish...xsabarnye nk tggu sok..hehe nape ek???xpela aku tanye aku sndirikla yg jawabnye..erm sok las aku course..gilesss punye fenin..kursus Java Programming...ulang suara..Java Programming bkn Jawa tau...

Ekceli yg wat aku xsabarnye nk tggu ari sabtu..hehe besnye...akak nk blk kg tau...wahh xsabar rasenye...haha orang laen yg nak beraya aku plak yg beria nk blknye...hehe ade aku kesahh???

***Kepada semua kekawan yg nk balik kg bercuti or nk ke mana2 sepanjang raye Cina nih..pesanan dari akak ati2 di jalan raye...n kepada sesape yg ade smpn stok limau n kuih bulan yg bnyk sudi2 la sedekah kt akak skett..hehe...bye uolsss...Selamat tahun Baru Cina wat Ah Seng+Ah Min+Ah Kuang dan yg seangkatan dengannya....Salam 1 Malaysia...

2 comments:

ONE ZABA said...

selamat hari raya dan selamat bercuti buat tuan rumah. jangan makan limau banyak sangat. takut tak sempat ke tandas.

Mama Danish said...

one..hehe tenkiu tenkiu,,ok pe makan limau bnyk..vitamin c tuh..hehe mudah nk lawas..slmt brcuti gak ye

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio