Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Thursday, January 21, 2010

Hari Q 2009

Utk mmbnykkan n3 aku yg mkn kurang sejak 2 3 menjakni..aku nk cte kt uols event yg tiap2 thn dibuat kt poli aku nih..Hari Q..tema kaler adalah purple...cam pasukan nasyid plak ek..hehe..ekceli event ni ujung thn lps pnye cte...xkesahla aku nk cte gak..aku nk kasi bersih pnye umah aku ni..hehe



Ngah tggu Timbalan Pengarah utk perarakan masuk..hehe posing jap


Kami bertiga di meja mkn...ihsan dari kawanku Pie yg tlg amik gmbr..kami bertiga pantang nmpk kamera..otomatik sume akan tersengih


Dh nk penghujung acara...kena isi borang kaji selidik..yela pengarah program nkla tau program yg dianjur lancar ke idak...sume brsemngat bg idea yg ntah pape...


Kami bersama adiah masing2 trmasukla air mineral..hehe

10 comments:

ONE ZABA said...

dah kira bersih la rumah ni....

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

akak lama xupdate?bz ka?huhu

eriey said...

comey lote lily nih...slim world!

Rashid said...

salam

hehe.. makin bersih dan bau harum je umah. Ni tentu tuan umah hari-hari asyik duk guna syampu je ..

purple, warna kesukaan ..

♥ Darina Shower Scrub said...

makin slim aku tgk ko nie lily..amboi..jaga badan nmpak..tknk membesarkan puyut ngan adik danish ker..hehe:D

Mama Danish said...

One...yes!!!kini umahku kembali bersih dan berseri2...

Mama Danish said...

Wady-mmg trsgtla bz skrg deq..cane stady skrgni??

Mama Danish said...

eriy, slim world gtu ek...lame xdgr cite eriy..miz u babe

Mama Danish said...

Cikgu rashid,tu la abih brbotol2 sabun ngan syampu nih...xsia2la..berbaloi2..hasilnye..wahhh harum semerbak..hehe

samela kite cikgu...warna kesukaan lily purple n pink...hehe i likeee

Mama Danish said...

zue..biase jek,,xdela jage sgtpn..ntahla..xde rezeki lg kot..mmg tringin dh pn,jeles tgk ko dh dpt sepsg tuh

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio