Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Thursday, July 23, 2009

Say Yes To Great Skin...Clinique

Ari isnin lepas aku kna attend 1 konvensyen KMK ( Kumpulan Meningkat Mutu Kerja )..konvensyen tu 2 ari..nk ulang alik pnat..so aku dcide nk stay sanela..ish busannnye kalau aku stay sesorg kt sane..akupn tryla pujuk en nasim dgn mggunakan senjata utamaku ( danish )suh teman aku stay kt sane..hehe misi berjaya..aku xbooked pn hotel ingat nk walk in jek..try g MS Garden..mak aiii full aa...aiyaa...cane nihhh??try tnye Grand Continental plak..alhamdulillah sib baik ade...

Kesempatan yg ade nih aku gunela tol2..hehe cube teka utk pe...hahaha pe lg hobi ku yg utama tu la...soopinnggg...

Ngah jln2 window soping tuh..aku trtarik plak ngan produk Clinique nih..ekceli dh lame aku niat nk tuka produk yg aku pakai skang...so dgn nekadnye aku tryla...mintak2 okla ek..sesuai dgn motonye ' Say Yes To Great Skin'.....lame gak aku tnye cina yg jual produk nih..so dh agak puas ati barula aku stuju..takut gak nk cube menda baru nihh..ade x antara korang yg dh try produk nih??leh bg testimoni x cane hasilnye???..wisau gakla


16 comments:

Anonymous said...

x pasti la. has pakai EL. lily dah beli ke?
cuba g sini : http://www.bbcmi.com/
sample size la.

eRiNsZ said...

oo erin blom try lagik tapi cam nak pkai EL. Klo Clinic member yg nama Lead tu pkai bleh ar korang share... hehehe

kiter share 2 owng yer has..

dayana said...

adehhhh pn lilykuh...

awat hang tanya pas beli lak?...tanya la b4 beli kui kui kui...

Suziey Ahmad said...

erkk alaamk..xleh bg testimoni la sbb xpnh pakai:D

mommy otai said...

pernah pakai jgk time itm dulu2..best n menjadik sgt2..tp tk tau la ats ore ke dok..cuba la..loni tk pakai dah..tk mampu..heheee...

Mama Danish said...

has..EL elok ke??dh lame has pakai??lily dh tgk website yg has bg..thanks

Mama Danish said...

akhh mane aci erin ade geng..nkla geng gak..pe add member erin tuh..nk geng ngan die arrr..huhu

Mama Danish said...

haha..cik dayana,diriku trtarik pada cina yg jual tuh..lgpun nk survey2 gak b4 tuh..cam ok jek tu yg trus bli...hehe

Mama Danish said...

suziey...xpe2..ala kalau bg testi leklok pn bkn lily tau...haha

Mama Danish said...

mommy..yeke??farah pakai set lengkap kerr??ker pakai 3 barang yg main tuh??alhamdulillah..stakat yg pakai ni cam ok jek

cTmaRina said...

aiya lily ko memang dari kecik takdek skin prob kan.. hehhe. maybe kesan cepat nampak cause kulit ko tak prob.

eriey said...

clap2..bagus jg kulit..ore hangt2 tahik ayam jah..kalu awal2 xcited laa..lama2 jadik malas..huhuhu go on lily...

Mama Danish said...

Ct..bukan ok sgt pun beb..kulit ore kalu kna panas cpt sgt merah pastu burn...pastu koho tua nih jeragat koho la nk naik..huhu siyes deh

Mama Danish said...

mekasih eriy...ngah semangat nih..hehe tiap2 ari tanye nasim ok ke dok..smpai puah cemuh doh die nk jawab..hehe

cTmaRina said...

hahhaha sampai juling ler mata en.nasim kena belek muka cun wife dio hhehehehe

Mama Danish said...

Ct..haha biala juling skali skalo wat exercise mato...

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio