Selamat Datang ke blog Sweet Mama nih.....jgn lupe ke bahagian download yek, macam-macam ada....
Blog Widget by LinkWithin

Sweet Mama Search | powered by Google™

Saturday, February 28, 2009

MayFirst...Lambang Sejati



Arini xde post yg menarik..saje jek nk kongsi ngan kekawan..td petang aku g wat facial..sambil tggu turn nk wat facial aku tgk brochure psl MayFirst..tertarik plak ngan produk MayFirst nih..Collagen Astaxanthin...pe ke pelik name die..ala yg Duta die Vanida Imran tuh..so aku nk tryla..harga die kalau xde promotion RM52.20 tp rini de less 5%..so dptla RM47.50..dalam die ade 15 sachet jek..xtau ok ke x lg sbb aku xtry lagik..hehe nanti dh ade hasil die aku gtau ek...

4 comments:

Anonymous said...

oho..wat facial...sokmo ko wat facial tuh..cite la sket..

erm aku pon mcm terpengaruh jugok ngan vanida imran tuh,klu jadi oyak deh puan lily :)

DaNishDaNiel said...

cam best je...kalo jadik inform ek...nak try gak hehe wokey mama take care papai

Suziey Ahmad said...

ouh..tergeliat lidah nak nyebutnye..ekkkeke:D


nnti jgn lupe buat entry perubahan n kesan produk tu..hahhaa:p

Mama Danish said...

jaws-xla wat sokmo facial tuh jaws...kalu rajin sebln skali..haha ado tuh 4 5 bule skali...wokeh kalu kulitku anjal akan trus g inform padamu..huahua

MamaDanishDaniel-ok mama..kalu jd mama trus inform..bo kite pakai same2..hehe

Suziey-huhu..tula bukan maen susah nk sebut name die..kompem wt special n3 pasal perubahan die..tggguuuuu...hahahaha

 
Sweet Mama ™ © 2008 by Nasim at Nasmedia Solutions Studio